duminică, 12 august 2012

JOC LA FEL CUM SCRIU!

Pentru ca din cand in cand mai intra cate cineva pe blogul meu, mai fac o postare mai recenta ca poate se intreaba cineva ce s-a intamplat cu mine, m-am imbogatit intre timp?
Pentru cei care isi fac griji ca intre timp chiar am luat in serios jocul de poker, ca joc in bankroll sau ca am in cont 10000+, trebuie sa-i linistesc si sa le spun ca sunt tot pe acolo de unde am plecat, adica cum era un erou la MotalKombat: Subzero.De jucat mai joc cate un freeroll, mai fac cate o depunere, mai castig cate un turneu(unul de la Poker News la PS de 800$), mai incerc si situri noi ca PKR unde am depus 15$ pentru un turneu si am facut odata 250$ si odata 150$ dar am reusit sa-i si pierd, am mai jucat o gramada pe PS si cam atat.Astept inca marele rezultat, citesc stirile si noutatile si joc in freeroluri si mai depun din cand in cand, intr-un cuvant pokerul este un hoby la fel cum pentru unii este pescuitul, pt altii cititul etc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu